Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Мікроклімат у торгових приміщеннях, магазинах, супермаркетах

Не рідко власники бізнесу, пов’язаного з торгівлею товарами різного призначення, просто забувають про якісні характеристики ведення цієї справи. Наголошуючи на різноманітних акціях, рекламі, знижках, більшість не приділяє належної уваги дизайну інтер’єру, освітленню та найважливішому фактору – мікроклімату…

Згідно зі статистичними дослідженнями, більшість людей поспіхом покинуть приміщення, якщо там стоятиме нестерпна спека або пронизливий холод. Що вже й казати про торгові площі з продуктовим асортиментом, коли ненормована температура та відсутність належної вентиляції сприяють утворенню затхлого, малоприємного повітря та запаху.

Так, встановлення систем кондиціювання, опалення, вентиляції разом вирішує ці проблеми, забезпечуючи оптимальні умови для збереження товарних позицій, як у торгових залах, так і на складах, а також повного комфорту для відвідувачів та персоналу.

Особливі вимоги висуваються задля забезпечення мікроклімату складів і підсобних приміщень. Кожна товарна група, якщо ми говоримо про продукти харчування, має власні вимоги до температури, вологості, освітлення. При встановленні кліматичних систем важливо враховувати, щоб усі окремі елементи могли безперешкодно функціонувати в різних режимах, скажімо, в торговому залі буде 23°С, а на складі 16°С.

Сучасний ринок пропонує підприємствам торгівлі величезний вибір кліматичних систем з різним функціоналом. Їхня адаптивність до умов оформлення супермаркетів та магазинів дозволяє навіть великогабаритним елементам системи гармонійно вписуватися в будь-який інтер’єр, не займаючи при цьому робочих зон.

При виборі систем опалення, вентиляції та кондиціювання першорядним фактором є загальна площа приміщення. Далі фахівці допоможуть розрахувати необхідну потужність, а також становитимуть план розміщення при монтажі.

Зробити замовлення